Green innovation

Kontakta oss!

Vi svarar på dina funderingar så snart som möjligt.

Behöver du hjälp?

X
Kontakta oss
Besök vår Facebookgrupp
Aktuell status
Ej anmäld
Pris
Gratis

VARFÖR SKA JAG GÅ UTBILDNINGEN?

  • För att du är redo att lägga tid och energi för att ta din idé till nästa steg
  • För att det är gratis!
  • För att du vill lära dig mer och undvika de största fallgroparna
  • För att få aktuell kunskap och teori för att driva ett modernt hållbart företag
  • För att växa som företagare och människa
  • För att få tillgång till event, webinar och ett nätverk med andra passionerade företagare på landsbygden
  • För att få personlig vägledning, coachning och feedback av Drivhuset Skaraborgs erfarna entreprenörscoacher
  • För att din idé ska bli verklighet!

VAD KRÄVS AV MIG?

För att kunna ta del av allt innehåll och få personlig coaching krävs det att du registrerar dig till kursen. Du kan se delar av modul #1 utan att registrera dig. Vår önskan är att du ska fullfölja hela utbildningen då vi vet att det ger dig det bästa resultatet. Utbildningen består av 6 moduler med 2-3 teoridelar och 2 verktyg i varje modul. (Teoridelar och verktyg är obligatoriska och behöver göras för att öppna upp möjligheten att gå vidare i utbildningen). Du får även tillgång till bonusmaterial i form av frivilliga fördjupningsuppgifter och inspiration från andra landsbygdsföretagare som tidigare deltagit i utbildningen. Läs nedan om vad varje modul innehåller. Utbildningen har tidigare varit en 7 veckors kvällskurs som gjorts vid sidan av jobb eller studier.

Ta till vara på den unika möjligheten att få en gedigen företagsutbildning helt kostnadsfritt samt möjligheten att få feedback och personlig vägledning under resans gång. Som digital utbildning ger den dig som deltagare en helt ny frihet att studera i din egen takt och på den plats och den tid på dygnet som passar just dig!

DU GÖR DET FÖR DIN EGEN SKULL!

Glöm inte att denna utbildning är något du gör för din egen skull!

All tid och energi du lägger på denna utbildning får du tillbaka i form av ny kunskap och betydligt bättre förutsättningar när du ska starta ditt företag eller vidareutveckla din verksamhet.

Du har hittat hit, du har viljan och du har en idé.
Nu kan vi inte låta potentialen och möjligheterna vänta längre. 

Du kan gå utbildningen både via mobilen eller via datorn.

Då det är flera uppgifter där du ska skriva en del text rekommenderar vi dock en dator eftersom du då har tillgång till ett bättre tangentbord. Men detta är så klart helt frivilligt.


NU SÄTTER VI IGÅNG!

Not available

#2 Vem är min kund och hur säljer jag mitt erbjudande?

Not available

#4 Marknadsföring & digitala möjligheter

Hur går det för andra användare?

Användare

Bedrift

Datum

Förtjänade Poäng

matildakstrom

Välkommen!
Prestation

16 maj, 2022

100 Poäng

Emma Lindberg

Välkommen!
Prestation

2 april, 2022

100 Poäng

Emma Lindberg

Ansiktet Utåt
Prestation

2 april, 2022

100 Poäng

Maria Jansson

Välkommen!
Prestation

4 mars, 2022

100 Poäng

Välkommen!
Prestation

6 februari, 2022

100 Poäng

Kurs innehåll

Expandera alla